2011-05-04
 22:24:52

Slutade halv sju idag vadåra?

Ja hejsan hoppsan. Jag började ju 14.00 idag, tror jag sa det igår? Ja, så jag vaknade vid elva, tog det rusklugnt och bara softade galet! Åt lite lunch, lekte lite med syrran, klädde på mig och så. Och kvart i två var jag i skolan och då säger våra profillärare att vi börjar vårat rep HALV FYRA(?!?!??).. Så jag satt och kollade medans det andra laget hade rep, men var skit arg. Sen började vi vårat rep, körde igenom allt, det gick asbra, och vid halv sju var vi klara. Så då åkte jag hem, med sällskap av Josse en bit, sen när jag kom hem åt jag massor med mat, vilade lite, lekte lite med syrran och kollade på BB avsnittet som gick igår, missade det. Sen kollade jag på Greys Anatomy, och nu kollar jag på BB som går nu. Skit roligt! Ska fortsätta kolla nu, så hörs vi senare. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: