2011-01-31
 22:25:45

Nuuuuu ska jag lägga mig

Hej på er, och godnatt!
Ska nu borsta tänderna, ringa Emrik och sen gå och lägga mig i sängen. Ska bli skönt att sova! Vi hörs imorn, hörrni. Godnatt på er!
2011-01-31
 22:17:32

En liten grej bara..

.. vill bara säga till dig Emrik, att jag älskar dig. Du är hela min värld, du och jag föralltid. ♥

2011-01-31
 20:17:52

Rolig dag

Heeej på er! Idag har varit en skön dag. Va i skolan, hade hyffsat roliga lektioner. Efter skolan va jag i stan med Sanna, Nikol, Mariah och Danjiela, skit sköna. Vi hade skiiit roligt, garvade åt allt, gled runt och bara chillade galet. Det är för mycket att skriva det har hänt så mycket roligt idag. Men en sak, vi satt i kulturhuset, i ett "chillrum" som vi säger, och fem stycken från Lugna Gatan kom in och satte sig och snacka med oss, för några av oss tjejer känner några av dom i Lugna Gatan, så vi satt och pratade i typ mer än en timme, om kärleksproblem som någon hade, om roliga grejer, sen så fråga Nikol om jag och hon får börja jobba med dom, typ patrullera och då eftersom vi fyller 16 det här året så får vi det! Så vi fick deras kort och dom bad oss maila dom och skriva namn, nummer och lite annat. Jag och Nikol är skiiiit taggade. Fett kul det ska bli!! Kom hem för en liten stund sen, ska bara kolla på tv, ta det lugnt, prata med Emrik och så. Säger godnatt senare, PUSS!
2011-01-31
 12:22:14

In da schoool

Hello! Sitter i skolans datasal med min gode vän Natta. Vi ska snart ha stuga och det är väl kul antar jag. Imorn ska jag förmodligen shoppa i stan, om mammas kort fungerar så hon kan föra över mina pengar allså. Dagens planer, hmm, jag ska nog åka hem och chilla, kolla om ja har något plugg att göra. Eller så kanske jag taggar till stan med Sanna eller någon. Chillar där. Har inte så mycket att skriva just nu, men vi kan höras lite senare! Puss på er.
2011-01-30
 23:00:21

Natti

Godnatt på er! Nu ska jag ringa älsklingen och lägga mig i sängen. Vi hörs imorn, GODNATT!
2011-01-30
 21:46:20

Ny duschad

Är det bara jag, eller är duschen den mest harmoniska plats man kan vara på? Allså det är så skönt att duscha, jag skulle kunna stå i duschen i flera timmar, tills jag blev ett russin, det är värt det! Men nu sitter jag iallafall helt nyduschad i soffan och kollar på någon randomfilm som varit på ett tag. Myser också med min kissekatt, vissa dagar kan hon vara snäll, idag är hon de! Ska prata med Emrik runt elva, ska bli mysigt. Älskar att prata med honom. Men nu ska jag spela lite spel på internet. Hörs!
2011-01-30
 20:01:03

NU FUNKAR MIN DATAAAA HIHI!

Hej, det va länge sen, haha!! Min data funkar äntligen! Pappa fixade den idag, det tog ett tag eftersom det va mycke skit på den. Men nu ska allt vara i ordning. Han uppdaterade mitt AVG antivirus grej, så det ska nog vara bra nu. Förlåt att jag inte bloggat från någon annan dator.. Har varit lite upptagen i helgen. Kan berätta kort om helgen.
På fredagen så åkte jag till Emriks skola, mötte honom där. Vi åkte hem till Emrik tog det bara lugnt, det blev en skön soft fredag. Vi chillade bara, kollade på tv. Myste. På lördagen så kollade jag på Emriks DM final, (som han och hans lag vann), med pappa och Emriks pappa. Efter det åkte jag och pappa till St Eriks gymnasium, på öppet hus. Kollade på estetlinjerna, eller dansen, och det verkade vara soft faktiskt. Det va en skön atmosfär, eller hur det nu stavas, alla verkade så snälla, alla peppade alla. Nice! Sen åkte jag hem, fixade mig och åkte och träffade Emrik och William, (Emriks granne). Vi åt först pizza och sen gick vi hem till Wille och spelade COD, Fifa 10, Kinect Dance Battle och kollade på tv. Sen en aning senare på kvällen gick vi hem och myste framför tvn. Idag sov jag och Emrik ut, åt frukost ganska tidigt men sen gick vi och la oss igen. Vi gosade lite, låg och pratade. Sen ordnade han med sin skidutrustning för han ska till romme imorn med skolan. Vi tog det bara lugnt hemma, jagade varandra, slogs lite, (haha på skoj allså). Sen åkte vi till stan, han köpte en stor T-shirt som han ska ha när han åker skidor. Efter det åkte vi till slussen och åt på tacobar och sen efter en liten stund kom Emriks hockeykompis Emil och mötte oss. Vi tog bussen till nacka och jag lämnade av honom vid sin träning. Saknar honom redan.. Men vi ska ses i veckan, och sen i helgen, som alltid hihi. I veckan ska jag också shoppa lite. Köpa jeans, skor, tröjor, lite allt möjligt. Planer inför denna kväll är duscha, softa vid tvn med datorn, och senare ikväll prata med min älskling.
Det blev ett långt inlägg. Men nu sätter bloggandet igång igen! Kommer blogga senare och imornbitti tror jag, annars på dagen i skolan! Hej så länge.

Bild på mig och min allra finaste älskling.
  
2011-01-27
 21:52:12

Sablans data..

Hej, allså, jag vet att jag inte har bloggat på hela dagen, varken imorse, på dagen eller på eftermiddagen. Men det är ju för min dator har virus, och idag i skolan hade jag ganska mycket att göra så jag hann aldrig gå in på en dator. Får lite dåligt samvete, att jag inte bloggat. Men jag kan berätta om min dag! Va i skolan, hade NO grej, gick sådär, men jag och läraren ska ha genomgång så jag förstår ordentligt, sen hade jag ett test-nationellt prov i svenska, och det gick faktiskt bra. Man rättade när man var klar och jag fick faktiskt bra, blev rätt så stolt. Bra övning inför det riktiga nationella som är snart.. Efter skolan åkte jag, Sanna och Tilda till stan, drev runt lite, kollade på kläder, Tilda köpte skor. I stan träffade vi My och Lollo, garvade lite och hade bara kul. Vid halv sex åkte jag till alvik, mötte min älskling. Åkte med honom till nacka där han har träning, det va mysigt att bara sitta och krama honom. Imorn ska vi äntligen ses ordentligt, och så ska vi sova med varandra, antingen hos mig eller hos han. Åh ska krama på honom hela natten bara ligga nära och gosa! Jag sitter nu och kollar på tv, och kollar runt på datan. Ska måla naglarna nu också, lila, nice! Jag säger godnatt sen, och jag säger förlåt i förväg om jag inte bloggar mycket i helgen, för min dator är faktiskt infekterad men pappa ska fixa den så fort som möjligt!
Puss så länge!

Jag och min älskling. Love you!!
 
2011-01-26
 23:00:18

Ska snart sova

Hej fina ni!
Jag ska snart ringa Emrik och lägga mig i sängen och prata med honom. Har passat upp mamma ganska mycket ikväll, men det är hon värd. Jobbigt att se henne må dåligt. Men det kommer bli bättre, jag vet det. Men nu ringde Emrik, så ska prata med honom. Åh saknar han så mycket! Godnatt på er, förlåt för dåligt bloggande idag, ska inte hända igen.

2011-01-26
 20:07:02

Hello

Hej på er! Sorry att jag inte har bloggat något idag i skolan, har haft korta raster och hyffsat många lektioner. Men det har varit en chill dag, på idrotten gjorde vi Thai Chi eller vad det heter, yoga grejs typ. Haha så det va avslappnande. Sen fortsatte jag gå på lektionerna och efter skolan åkte jag, Sanna och Tilda till stan. Gled runt, kollade på kläder. Det hände en skit rolig grej vi såg Paow, Dessie och han gaybloggen, och Sanna gick fram och drev sönder. Jag skratta så jag va nära på att kissa på mig. Men nu sitter jag hemma och är skit sur. Har nämligen fått ett häääärligt virus på min dator, så allt är helt konstigt, bakgrundsbilden ändrades till värsta vanings texten, de kommer upp små rutor nere i hörnet där de står att någon fil är infekterad att hela datan är infekterad. Så det är ju JÄTTEKUL! Ringde pappa och han sa att jag skulle stänga av den och så fixar han och jag det i helgen när jag åker till han. Hoppas det går att fixa, annars kommer jag KRÄVA en ny data av affären. Men är inne på mammas dator nu, för hon är på sjukhuset, hon har fått någon infektion i lungorna typ, så hon har fått medicin och är påväg hem. Stackars mamma. Nu ska jag fixa ordning i köket, tömma tvättmaskinen och lägga ner disk i den, så det är fint när mamma kommer hem. Vi hörs senare!

2011-01-26
 09:04:45

Morsning korsning och förlåt

Godmorgon på er! Måste bara säga direkt, förlåt att jag inte bloggade igårkväll och skrev godnatt och det, pratade med Emrik så jag stängde av datorn utan att jag ens tänkte på det! Iallafall, det är en sen morgon för mig, skönt med sovmorgon. I vanliga fall brukar jag gå upp kvart över sex, idag fick jag gå upp åtta, så skönt att börja sent varje onsdag. Har klätt på mig och fixat håret och ska snart gå och sminka mig snabbt. Sen ska jag ta en macka och sen åka mot skolan. Snart är det fredag, längtar, inte bara för att det är fredag utan för att jag ska sova hos Emrik då. Har inte träffat honom sen i söndags, och ska inte träffa honom förens ja, fredag. Blä, saknar honom.. Nu ska jag fixa mig, måste skynda mig liite. Så vi hörs i skolan eller när jag kommer hem. PUSS!

2011-01-25
 21:55:43

!

Är på toa och äter kex, underbart med bärbar dator ibland. Man kan bara sätta sig överallt! Har pratat med Emrik på skype lite, pratat lite med Nikol, kollat läget där. Nu ska jag sätta mig och kolla på tv, eller ah, efter jag varit klart på toa förstås.. Imorn har jag sovmorgon, börjar halv elva, FETT skönt. Första lektionen är idrott, skit roligt för vi har världens softaste lärare, och han ordnar alltid roliga saker, inga tråkiga teori lektioner, vi får alltid leka och lära oss något nytt! Sen har vi bara vanliga tråkiga lektioner, men aja, man får stå ut. Nu ska jag som sagt sätta mig framför tvn och ta det lugnt, kolla runt lite på datorn och så. Säger godnatt senare, puss!

2011-01-25
 21:19:30

Pratar med älskling på

2011-01-25
 17:26:19

Shiiiit..

.. är heeelt slut. Har haft rep i skolan i typ fyra timmar. Vi ska göra en slutproduktion i vår, "Hair", och vi hade rep idag. Allså min kropp är död, jag är inte trött så jag vill sova, men min kropp lägger snart av! Är helt slut. Men har iallafall haft en rolig dag, skrattat mycket, inte till något speciellt men de va kul ändå, haha! Men hinner inte skriva mer just nu, ska äta mellis, (eller kanske middag haha?), och fixa ett halsband. Så vi hörs lite senare, puss!

Hahahhahaha helflumm bild.. Jag, Natta, Lisa, Felicia bakom blixten och Emma. (Och jag har byxor, chinosfärg, de ser ut som jag är naken hahahhahaha)
2011-01-25
 11:53:18

Äcklig mat i skolan, alltid

Hej, sitter i datasalen i skolan, har precis varit i matsalen. Äckligaste maten någonsin. Det gick inte att äta.. Så nu sitter jag i datasalen och Emilio springer runt och ritar historier på tavlan, har berättar dom också högt, men vet inte riktigt om han pratar med mig eller med sig själv, haha... Ska snart ha profilämnen, (dans, sång, teater), inte jätte kul men jag står ut. Efter skolan ska jag bara hem, eller kanske till stan, vet inte. Tror jag åker hem och pluggar och pratar med Emrik på skype, haha. Ska dra nu mot lektionen, så vi hörs!

Nikol och jag, babe