2011-02-14
 17:54:28

Stan med mamma idag

Hej på er! Ledsen för en asdålig uppdatering i helgen, shit allså! Men har inte haft dator och har inte varit hemma så det har varit lite svårt. Men nu är det en ny vecka och på veckorna är det bara att blogga! Har ändå inte jättemycket att göra på kvällarna så det passar ju att skriva lite saker då.

Idag var jag i stan med mamma, vet att det är alla hjärtans dag men Emrik har träning idag. Så jag passade på att gå i stan med min fina mamma, tog en fika, fick en present som jag kommer lägga upp bild på sen, hehe! Är hemma hos mamma nu även fast det inte är mammas vecka. Men pappa kommer och hämtar mig snart, ska bara äta här. Gosigt att få träffa mamma och lillsyrran en extradag såhär.

Idag har jag varit i skolan, haft vanliga lektioner, efter lunch hade jag en timmes rep, teater, övade lite på några repliker jag har, ska spela mamma. Eller, en hippieungdom som är utklädd till en mamma(?), haha! Roligt iallafall..
Men jag ska äta nu, vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: