2011-02-10
 22:13:01

Hej på er

Ledsen att jag inte bloggat något. Var hemma hos Emrik hela dagen och kvällen, ville hellre vara med Emrik än att sitta vid datorn, hehe. Måste också säga att jag inte kommer blogga så mycket imorn för jag ska sova hos Emrik, och jag kommer inte ha tillgång till datorn.

Jag har faktiskt inte så mycket att prata om just nu. Kan säga att det gick bra på nationella provet idag, skönt! Blev klar ganska fort, men jag va ändå säker på min text. Skrev skit långt men ändå skit fort. När jag börjar skriva något intressant eller om något ämne så bara flyter det på.

Är inte på blogghumör idag faktiskt. Så jag säger hejdå för idag. Lite tråkigt men så får det bli idag.
Vi hörs kanske imorn, men lovar ingenting.

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: