2011-02-09
 18:48:54

Duschen nästa!

Hej på er! Kom hem för en liten stund sen, men hjälpte till lite i lägenheten direkt. Dammsög, slängde sopor och sånt där. Sitter nu i mitt rum med två ostbrödsskivor och ett iskallt glas vatten. Mums! Efter skolan var jag i stan med Sanna och Tilda, men bara en liten stund.
Imorn är det åter igen nationella prov. I svenska, uppsatsskrivning. Det kommer nog gå skit bra! Har inte tänkt förens nu hur länge man måste sitta i klassrummet. 160 min. Shit, kommer få sprall i benen på högsta grad! Ska köpa lite "matsäck" påväg till skolan, så kan jag iallafall sitta och gnaga på något om jag får sprall, hahaha!
Och imorn ska jag hem till Emrik, äntligen! Saknar honom, helt galet. Åh det ska bli så mysigt. Hihi.

Nu kom lillsyrran in i mitt rum, vi hörs lite senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: