2011-04-05
 18:45:34

Tjenare mannen!

Tja! Kom hem för någon timme sen, hämtade lillsyrran på dagis och vi gick hem och tog mellis. Sen kom mamma hem, gjorde ordning lite mat och nu sitter jag och kollar på The Big Bang Theory, älskar det. Så himla roligt, speciellt Sheldon, han är så konstig och rolig, haha! Idag har jag varit i skolan, vi hade repetition på vår musikalgrej, i typ fyra timmar. Så är ganska trött.
Juste, igår var det ju match, det var lite stökigt men det var roligt som bara den, men det blev 0-0, inte en sån jättebra match faktiskt. Båda lagen kunde gjort bättre ifrån sig. Men Dif klacken var så härlig, vi sjöng hela tiden. När jag kom hem från matchen somnade jag typ direkt, var så himla trött. Var ganska trött imorse också, men jag piggnade till. Gårdagen var iallafall jätte mysig och rolig, vi träffade många roliga människor som var så trevliga och skojiga, haha!
Nu ska jag fortsätta se på tv, kommer antagligen skriva senare. Puss!

Inristat på en toalettdörr i stan, hihi. Och det står 8/7-09, inte 01, det blev lite konstigt hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: