2011-04-17
 23:54:10

Skön kväll

Tjenare! Idag har det varit en fett soft dag kan man säga. Vaknade runt elva, kollade lite på datorn och tvn, runt fyra gjorde jag mig i ordning och vid sex mötte jag Kalle och Danne i alvik i det underbara vädret, killarna kom i t-shirt och grejer! Vi åkte till brommaplan och köpte grill, tallrikar, tandvätska och allt tillbehör man behöver, Kalle hade redan köpt korv. Sen åkte vi till ängby IP och träffade upp massor av kompisar, grillade korv och mot kvällen så hämtade bergsprängare och sen så pumpade vi musik och dansade galet, haha! Det var ganska många där men det var Jag, Kalle, Petter, Danne, Michell, Dennis, Fille, Sofia, Elin, Jossan, Felle, Sami, Sebbe, Rasmus, Kevin, Kicki, Karin, Hampus, Andreas, Andre och några till som jag inte riktigt kunde namnen på, haha! De känns som jag har glömt någon men det var iallafall roligt och alla var härliga. Som vanligt så körde jag, Dennis och Fille våran dans som vi alltid gör när musiken går igång, haha! Sen åkte jag hem ganska tidigt och eftersom Petter skulle upp tidigt imorn så åkte han samtidigt så jag fick skjuts till tunnelbanan med moppe, asnice. Haha vi körde slalom påväg till tunnelbanan för det var så mycket grodor överallt haha!
Imorn ska jag nog träffa alla igen, iallafall Dennis, Fille och Kalle. Vi ska väl hitta på något roligt och träffa alla igen, eller något! Och även imorn åker Emrik hem!!!!!! Men båten tar ju ett tag så på tisdag är han hemma, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.... Det är nära nu!!!!!
Haha men nu ska jag ta mig en macka och chilla vid tvn, vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: