2011-04-11
 22:07:43

Sho läää

Heeeeeeej! Hur mår ni idag? Själv är det asbra tack vare det UNDERBARA vädret vi har haft, håller ni inte med? Det var så varmt ett tag så jag var tvungen att ta av mig både jackan och tröjan, haha!
Idag har det varit en rolig dag faktiskt. Jag började halv nio och hade engelska, det var bara chill man skulle läsa sin engelskabok, efter det hade vi SO, då jag och Nikol va asgrymma på instuderingsfrågor om hinduism, vi gjorde typ 30 uppgifter, soft! Sen hade vi NO, hade lite biologi, och sen hade vi lunch som var helt underbar, tacos! Det var galet gott, tog flera portiner, köttfärs, chips, majs, gräddfil och sallad, det fanns inte ost och salsa sås, fett lame.. Men det var gott ändå! Efter lunch gick jag och Nikol till idrottsomklädningsrummen och duschade mitt hår, hahahaha, vet inte varför, det var tovigt och jag ville bara duscha det, som tur är låg det en liten flaska med skitgod mangoschampoo, haha. Vi båda höll på att garva ihjäl oss, vi höll på att dö, det var så roligt, vet inte varför men det bara var det. Sen hade vi stuga, och sen slutade vi.
Då åkte jag till gullmars, hoppade på ett tåg Emrik var på och vi åkte till blåsut för att möta våran kompis Emil. Dom åt pizza där och sen drog vi oss in mot stan. Vi gick runt lite, bara tog det lugnt och sen mötte vi Tim och Elias. Vi åkte till Sickla köpkvarter för Tim skulle köpa några hörlurar. Efter det åkte Elias hem och jag, Tim, Emrik och Emil till hornstull och solade solarium, eller det var bara jag och Emil som solade, lite skillnad blev det väl, tror jag! Sen åkte vi hem till Tim och chillade där, åt lite mat, spelade lite tvspel och bara chillade med livet.
Runt halv nio åkte jag och Emrik därifrån, följde med Emrik till tcentralen och väntade med honom på hans tåg. Åh vad vi kramades. Han åkter på hockeycup i Riga på onsdag till tisdag, usch! Så idag var den sista dagen vi sågs innan ha kommer hem, då han ska bo hos mig för hans päron är i skåne, så det är något att längta till. Men ändå, det kommer bli jätte jobbigt att vara utan honom i sex hela dagar, och vi kommer ju knappt kunna smsa eller något för det är dyrt och för att han har matcher hela tiden. Bajs..
Nu ska jag kolla på Big Brother och ta mig en kvällsmacka! Sen efter BB blir det att prata med älsklingen, tur att jag och Emrik pratar varje kväll i telefon, annars skulle jag nog inte klara dom där sex dagarna, vi får prata extra idag och imorn. Hihi. Men vi hörs lite senare, puss på er!
Jag älskar dig mest av allt, du är världens finaste och bästa pojkvän. Du och jag föralltid!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: