2011-04-12
 20:07:53

Sådär!

Nu har jag duschat, fett skönt.
Idag har jag varit i skolan, vi hade rep i fyra timmar typ, skit jobbigt. Efter skolan åkte jag och Ian till stan och kollade på kläder, chillade, åt mat och lite så. Vi hade fett kul vi garvade hela tiden typ. Vi var i stan till typ halv sju eller något, så ändå ganska länge. Båda va skit trötta, hahaha. Sen när jag kom hem så slängde jag in mina Converse i tvättmaskinen för dom va smutsiga, hoppade in i duschen och nu sitter jag bara och chillar. Snart kommer Emrik hem från träning tror jag, och senare ikväll ska vi prata, han åker ju imorn, uuuuuusch. Kommer sakna honom så mycket, (och JA, sex dagar är jättelänge), önska jag kunde skolka hela dagen imorn och bara krama om honom och säga hejdå.. Men det ska bli mysigt att prata med honom. Älskar han så mycket! Idag är det Desperate Housewives, och efter det BB! Niiiice. Nu ska jag torka håret så det inte är blött och jobbigt, haha! Vi hörs senare. Puuuss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: