2011-04-10
 20:30:43

Nu kan jag softa

Hej på er! Jag har precis städat massor med kläder, fixat mina toa grejer och massor med saker, i typ en och en halv timme, kanske mer?! Ska nämligen bo hos pappa två veckor nu för jag ska vara här på lovet och då tog jag hit mer kläder från mamma, och jag kanske skulle haft ögonen öppna när jag packade för det blev mer kläder än jag trodde, haha! Så nu sitter jag med två goda mackor och ett kallt glas mjölk i soffan och ser på How i met your mother.
Igår var jag och Emrik hos William som jag skrev igår. Och vi var bara hemma där och chillade, kollade på film, spelade spel, lyssnade på musik. Det var jag, Emrik, Wille, Simon och Mike, vi hade ändå fett roligt fast vi bara satt hemma. Vid typ ett gick jag och Emrik över till honom och myste lite framför tvn och gick och la oss.
Idag vaknade jag tidigt, vid 9 typ, så jag gick och tvättade bort sminket som jag glömde tvätta bort igår, och sen gick jag och la mig igen bredvid bebisen och kramade om honom. Sen somnade jag om och vi båda vaknade runt halv elva typ. Vi gick till tvn, tog lite frukost, sen tog vi en promenad i det fina vädret till torget och köpte Pucko och lite godis, hih. Sen när vi kom tillbaka hem gick vi och la oss i sängen igen, men vi sov aldrig utan bara låg och typ slogs och garvade haha! Sen tog vi ett varmt bad, klädde på oss, och åt lunch. Sen hjälpte vi Emriks pappa i trädgården och krattade löv, teamwork! Sen skjutsade hans mamma och jag honom till hans träning och sen åkte jag hem, och nu sitter jag och väntar in Big Brother. Undra vem som åker ut! Men ska fortsätta kolla på tv nu, vi hörs senare antalgligen! Puuuuss.

Jag och min älskling igår. Tagen av Mike, haha han hade den som bakgrundsbild på sin iPhone, haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: