2011-04-18
 19:56:44

Nice dag

Tja på er! Idag vaknade jag ganska sent, vaknade vid ett. Och direkt när jag sätter mig vid datorn skriver min gode vän Aidin att jag ska fixa mig fort och åka mot bromma, vi skulle tydligen grilla i kristineberg. Så snabbt som bara den fixar jag mig och vid tre åkte jag hemifrån och mötte Aidin i brommaplan, vi åkte till kristineberg och träffade hans kompis Chris och hans tjej Angelicka. Det va fett soft, vi grillade korv, garvade och hade fett kul. Sen vid sju åkte jag faktiskt hem, för alla skulle hemåt, Chris och hans tjej skulle hem och Aidin skulle möta en kompis, och eftersom jag ska upp tidigt imorn så åkte jag också hem. Ja, imorn kommer Emrik hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh, kommer typ vara vaken hela natten vill bara att det ska vara tisdag nuuuuuu! Hihi. Nu ska jag ta en dusch för jag luktar grill, haha! Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: