2011-04-09
 18:53:02

Julmust och Icy Tower!

Hej på er! Förlåt att jag inte skrivit på någon dag men jag skrev förut att på helgerna är det lite svårt att uppdatera för det är så mycket som händer på helgen.
Men igår var jag med Emrik, Fille, Dennis och Sören. Vi gled runt, hade skit roligt. Åkte till Djurgårn' och chillade där. Sen åkte vi mot bromma och gjorde massa roliga saker! Orkar inte skriva allting, men vi hade iallafall kul! Sen åkte jag och Emrik hem till mig för han skulle sova hos mig. Vi började kolla på tv men efter ett tag deckade båda två i soffan så vi gick upp och la oss. Sen idag vaknade vi runt tio, ganska tidigt men det var ändå skönt. Vi gick ner och kollade tv, gosade lite med kattungarna, åt lite frukost, Emrik åt lite ostbågar, och bara chillade. Sen kom min brorsa hem och chillade med oss, eller han och pappa skulle byta däck på brorsans bil så dom var mest ute och gjorde det. Sen runt fyra åkte vi hemifrån till bromma och nu sitter vi hemma hos Emriks granne Wille. Dom sitter och spelar NHL på xbox medans jag dricker julmust och spelar Icy Tower! Så grymt. Snart ska vi gå hem till Emrik bara och äta och sen gå tillbaka. Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, antagligen träffa massa folk och ha roligt. Ska iallafall sova hos Emrik.
Men nu ska jag spela Icy Tower, hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: