2011-04-16
 09:21:14

Jajo..

Eftersom jag är vaken så mysigt tidigt så kan jag ju lika gärna slänga in ett inlägg? Så tjenare! Sitter och kollar på Amazing Race, fast kollar inte så mycket, kollar mest på datorn, haha! Idag ska jag träffa Dennis och Fille i stan, vi ska swagga oss och äta glass haha!
Igår var jag först med Sanna och Nikol efter skolan, men när dom drog träffade jag Dennis, Fille, Petter, Andreas och tre tjejer som sen drog, Petter drog också efter en stund. Vi andra chillade runt i stan, tog en bulle, sen mötte vi Oliwer och chillade på donken och sen kom Alexis en snabbis och sa hej till alla, men han skulle till täby medans vi skulle till bromma. Så när vi skulle gå på tunnelbanan kom Kalle också, vi åkte till bromma och chillade. Sen kom Rasmus och Kevin, och vi stötte också på Emil och Johan som jag inte träffat på skitlänge så det blev en hejdundrandes kramkalas, hahahaha, nä skoja men det var kul.
Emrik ringde också på kvällen och sa hej, gud va glad jag blev.. Saknar honoooom!
Men nu ska jag ta en macka. Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: