2011-04-03
 18:56:42

Hellooo

Hej på er! Jag är så ledsen att jag inte har bloggat, men jag har knappt varit hemma i helgen, eller jag har sovit med Emrik och varit ute sent på kvällen så jag har inte tänkt så mycket på datorn! Det kommer bli såhär, att jag bloggar på vardagarna, och att jag kanske inte skriver alls på helgerna, för det blir lättast tror jag. Men iallafall, kan berätta om helgen.
I fredags var jag och Emrik på söder med några av hans hockeykompisar som jag också känner, det var rätt så kul, vi gick mest runt omkring men det var ändå roligt. Vi skrattade och snacka och bara chillade. Sen sov jag och Emrik hemma hos mig, vi somnade båda två framför tvn, haha. Jättegosigt. Sen på lördagen tog vi det lugnt på morgonen och vid tre åkte vi och träffade David i stan. I stan mötte vi Dhrubo och alla vi satt oss och fikade. Sen kom Imad och gjorde oss sällskap. Sen bestämde vi oss för att gå på bio så vi gick och reserverade och sen kom Davids tjej Dani och alla var samlade, haha. Så vi gick på bio, hade skit roligt, sen åkte jag och Emrik hem till honom och badade och sov. Det låter torrt men det hände massor som jag inte orkar skriva, haha. Och sen idag åkte jag och Emrik tidigt till stan, till IO, för att Emriks päron skulle ha visning på deras hus så vi var tvungna att åka därifrån så dom kunde städa haha, så vi åkte till IO och spelade data, Emrik spelade COD och jag körde Icy Tower på facebook! Hahaha. Sen åkte jag hem för att jag skulle till min kusin som fyllde år, va där, åt lite tårta och mat, sen efter några timmar åkte vi hem och nu sitter jag hemma och softar galet. Ska snart duscha, ska bli skönt. Nu ska jag kolla på tv och chilla lite. V i hörs senare, ingen bild nu tyvärr. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: