2011-04-06
 18:41:04

Det här kommer nog ta ett tag.. Haha..

Hej på er! Kom precis in efter att ha först varit i skolan och sen ätit glass med mamma och syrran runt vårat omräde. Det har bara varit en vanlig dag i skolan, hade först idrott, skit roligt vi spelade fia med knuff, mitt lag var bäst, (jag, Nikol och Johanna fuskade det var de som gjorde det så kul hahahha), sen hade vi lunch, efter det hade vi matte, svenska och sist spanska då jag gjorde prov och fick fett bra. Är nöjd! När jag slutade åkte jag och mötte mamma i hornstull vid hennes jobb och vi "shoppade" lite nödvändiga bra grejer på apoteket, som typ vitaminer och omega-3 grejer och lite andra saker. Och sen hämtade vi lillan på dagis och tog en glass, mys. Nu sitter jag hemma och ska påbörja en ganska jobbig uppgift. Det är det min rubrik handlar om. Ska ladda upp min iPod som jag inte använt på jättelänge, (eftersom jag bara lyssnar på mobilen), och sen ska jag ta bort allt, för det är bara gamla dåliga låtar, och sen ska jag ladda in nya låtar, flytta över låtarna från mobilen dit och hitta nya låtar, och det kommer ta sån tid, haha! Men det är bara att börja. Så jag ska göra det nu, vi får höras senare. Puss på er!
Jag och min älskling, hihi. ÄLSKAR DIG!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: