2011-03-31
 23:23:01

Nu säger jag godnatt!

Ska borsta tänderna och prata med Emrik en snabbis. Vi kanske hörs imorn, annars hörs vi på kvällen, och om vi inte hörs då heller så hörs vi på lördag! Hehe! Puss på er.
Bild på min lilla tjej. Älskar dig syrran!
2011-03-31
 22:57:14

Två saker

1. HAHAHAHAHAHAH taaaack för att det hände något roligt i BB nu, hahhaha det är så roligt när dom blir skrämda! Hahahaha!
2. Va är det för väder? Ursäkta.... Snöflingor som är större än mig typ, och det snöar inte lite allså.. UUUUUuuusschhh!

Allså seriöst.
2011-03-31
 22:43:21

Men ärligt talat

Kan den här Madde eller vad nu snorarslet heter, kan hon tagga därifrån innan jag åker dit och mördar henne personligen? Varför ligger hon och grinar när det är hon som är vidrig. Omg, det kokar i mig. Nej klarar inte av det här asso hahaha. Nu får det hände något roligt i BigBrother, annars blir de tråkigt om man ska behöva vara arg hela programmet, haha!
Och aa, som ni förstår så ser jag på BB!
Snälla lämna -.-
2011-03-31
 21:27:54

Du är allt för mig

8/7-2009 mot föralltid! Ord kan inte förklara hur mycket jag älskar dig. Aldrig utan dig min älskling.
2011-03-31
 19:13:20

Sorry igeeen..

Haha! Gud vad dålig jag är på att uppdatera under dagarna.
Men idag hade jag faktiskt PISA prov, något internationellt prov som hela världens skolor gör för att se vart alla länder ligger till så man vet om man ska göra prov enklare eller svårare osv, vi gjorde det hela dagen så vi slapp vanliga lektioner, (yes!). Det var ganska svårt men det var ändå soft, hehe! Det första provet var typ 40 sidor, det var det svåraste, skit konstiga matte frågor och problemlösningar och sånt, (allt vi gjorde handlade om matte och problemlösningar), det provet tog ungefär två timmar och jag minns rätt. Efter det fick vi mellis av rektorn och en annan lärare, frallor, kexchoklad och saft. När det gått 25 minuter fortsatte vi med ett annat prov som var mer personliga grejer, typ om skolan, och lektioner, om famlijen och så, men ändå så hade det med matte att göra. Det tog 40 minuter. Sen hade vi lunch, fast ingen åt maten för det såg ju ut som ren spya. Efter det fortsatte provet men på datorn, så man skulle göra något prov på datorn med olika konstiga frågor, det var det roligaste av alla proven iallafall, haha! Sen var det klart och för att vi varit så duktiga enligt lärarna vi hade så fick alla som gjorde, bio presentkort, så det var fett värt det!
Efter skolan åkte jag, Sanna, Johanna, Nikol och Thilda till stan, vi åkte först till slussen för att Johanna skulle köpa en present till hennes mamma. Sen åkte Thilda och träffade sin pojkvän, dom skulle hem typ. Så jag, Sanna, Johanna och Nikol åkte till liljeholmen och åt mat och chillade galet. Sen när Johanna gick så fick jag, Sanna och Nikol runt och drev med alla vi såg, så himla roligt, vi garvade ihjäl oss hela tiden typ. Sen åkte vi alla hem och nu sitter jag hemma och ska snart hoppa in i duschen, ska bli skönt.
Bebis och jag..
2011-03-30
 23:07:33

Hehe såå..

.. dags att ringa älsklingen och lägga mig i sängen! Vi hörs imorn, ska skriva, iallafall försöka! Puss
Jag och bebis..
2011-03-30
 22:46:50

Sorry!

Heeeej, ledsen att jag inte bloggat på hela dagen. Men i skolan var det full fart med lektioner och skoj och sånt. Och direkt efter skolan åkte jag till Emrik, åh de kändes som en evighet dit, (fast det var ju inte det egentligen), men tillslut var jag där och kramade om lillgrisen. Vi gjorde inte så mycket vi tog det bara lugnt, låg i soffan och myste och kollade på tv, åt hemgjorda köttbullar med pommes, kollade på Grey's Anatomy, och lite efter tio hämtade pappa mig. De kanske låter som en torr dag, men det var det inte. Alltid mysigt att vara med älsklingen.
Just nu sitter jag och kollar på BigBrother, missade roasterna men jag har lyssnat på dom innan så det gjorde ingenting! Patrik får lite kritik, äntligen liksom, haha. Han är lite konstigt, han är lite mesig tycker jag. Nu ska jag fortsätta kolla på BigBrother, jag skriver innan jag lägger mig! Puss på er!

Skrev det idag, fotade också, hihi..
2011-03-30
 08:45:12

Godmorgon!

Underbart väder ute, yes! Idag börjar jag halv elva, så jag har mycket tid på mig, älskar att bara ta det lugnt. Ska snart äta frukost, sen sminka mig bara mascara och sen se på tv. Idag efter skolan ska jag åka hem till min fina Emrik, vi ska bara ta det lugnt, mysa lite. Ska bli skönt att träffa honom, har inte träffat honom sen i söndags, så det ska bli underbart, hihi! Nu måste jag ta en macka, annars kommer jag inte vakna ordentligt, need food! Haha. Vi hörs senare!

Dagens Outfit,
Svart linne, leopard leggings, och en streethood, shu!
2011-03-29
 23:06:48

Godnatt!

Ska lägga mig nu och prata med min Emrik, vi hörs imorn hörrni!

Älskar dig!
2011-03-29
 21:59:58

Och nu..

.. direkt över till kanal 11, Big Brother!
2011-03-29
 21:14:14

Desperate Housewives

Lets go!

2011-03-29
 20:19:19

Plugg-time!

Då var det dags att plugga någon timme, woho!
2011-03-29
 19:31:17

Warm and cosy

Duschen nästa!

2011-03-29
 17:59:13

Home Sweet Home

Allså, vad är det för fel på Sverige just nu? Först är det sol, sen blir det snöstorm, sen blir det sol igen och nu snöar det(?). Jätte konstigt väder. Kan det bara bli vår? Det kändes ju som att det var vår för någon vecka sen, då det var sol nästan alla dagar. Iallafall, jag sitter och kollar på tv just nu, har gosat lite med mina kissemissar och aa, bara tagit det lugnt faktiskt, skönt. Ska ta en macka snart som mellis. Kvällens planer är inte särskilt speciella, ska kolla på Desperate Housewifes senare, och efter det Big Brother, men ska jag inte göra. Eller jo, jag ska plugga lite också. Roligt! Nä nu kurrar magen lite, ska ta mig en macka! Vi hörs senare hörrni, puss!
En av mina fyra småbebisar, hihi..
2011-03-29
 11:04:30

Hahahahahah Nattaaaaa

Är bara tvungen att lägga in en bild jag hittade på skolans dator på mig och Nathalie från 2009 typ, haha. Gud va små vi var! Vi sitter och garvar, vad gör vi ens på bilden? Sitter vid mina hissar i mitt område och ber? Hahahah jätte småååå.