2011-04-29
 09:14:56

Dag 18: Känslor

Det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig. Alltid du och jag!
2011-04-28
 00:44:09

Godnatt på er

2011-04-28
 00:07:16

Dag 17: Ett ögonblick

Ett ögonblick när Dif gjorde mål, jah bakom Järnet, har rosa tröja. Och galningen Emrik med hörlurisar.
2011-04-27
 23:11:28

Äääch

Jag är ledig imorn såååå... Jag ska inte gå och lägga mig än! Hörs senare! Puuuuuuuss!
2011-04-27
 22:23:17

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BRAAAAA BARCAAAA!!!
2011-04-27
 21:05:09

Barcelona♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-04-27
 12:11:33

Skulan

Hello, sitter nu i skolan i datasalen. Inget roligt händer idag i skolan, har spanskaprov senare idag. Ska ju bli roligt. Nä.. Har inget speciellt att blogga om så vi får höras senare. Ska försöka hitta någon dator man kan spela Icy Tower på! Pöss! :)

2011-04-27
 09:38:23

Dag 16: Självporträtt i svartvitt

Ganska gammal bild, menmen :)
2011-04-26
 23:37:56

Dags för sängen

Nu har jag pratat med Emrik och nu ska jag sova. Tänker lite extra på min älskling idag, saknar honom. Vi hörs imorn hörrni!
Pöss!
2011-04-26
 22:07:14

Bajs?

Aha Katarina ska vi anteckna? Att du tittar på ditt bajs, att du sket mycket? "Simon bra att du får ut allt"(??????) Jesus...
Söt bajskorv
2011-04-26
 20:38:02

Skola = bajs

Heeeeeeej, har inte orkat skriva. Varit så trött, vi började 10.20, visst ganska sent men vi slutade lite innan fem. Och vi hade dans heeeeeeeeeeela dagen. Vid två, halv tre sov alla nästan, alla låg på golvet och smygvilade, haha! Idag har jag bara tagit det lugnt hemma. Ätit mellis, kollat på tv, chillat. Idag är det desperata hemmafruar och som vanligt, Big Brother. Kuul. Imorn börjar jag halv elva, torsdag studiedag och fredag, ja, fredag är ju fredag. Vi hörs senare. Peace.
2011-04-26
 08:55:48

Dag 15: Kärlek

Älskar dig så mycket!
2011-04-26
 00:11:49

Godnatt!

Imorn har jag rep i skolan till fem, usch! Men vi hörs kanske ändå under dagen, annars hörs vi när jag kommer hem. Puss på er!
2011-04-25
 22:12:30

Nja..

Nu börjar Katarina gå över gränsen, allså påriktigt. Hon kan vara skön, men ärligt, hon överdriver ju som bara den. Tror dom i huset förstår att hon kanske ska ut snart? Hoppas det iallafall...
Uptade; Sonja kan ju sluta vara sådär kaxig innan hon blir äten med potatismos asso, sablans köttbulle.
2011-04-25
 18:33:37

Lovet

Ja, det här lovet har varit fett mysigt faktiskt. Eller i början var det ju lite tomt för att Emrik var borta men jag hade roligt ändå. Från fredag till tisdag var jag med Fille och Dennis och massor med kompisar från bromma. Vi grillade varje dag typ, jag skrev ju ganska ofta dom första dagarna på lovet vad jag skulle göra och så.
Sen på tisdagen hämtade jag och pappa Emrik vid frihamnen halv tio på morgonen. Han välkomnades av en stor bamsekram. Han hade också rakat av sig håret på båten, eller halva håret, med rakhyvel, haha, hockeykillar allså.. (Det har kommit hår nu, så det är inte helt rakat längre). Så när vi kom hem så vilade vi en liten stund och tog en macka, vi tog det lugnt för Emrik hade inte sovit så mycket, och efter ett tag satt vi i två timmar, eller jag satt, med rakhyvel och rakade av resten av älsklingens hår, haha, det var inte lätt, och det var inte jätteskönt om man säger så, han beskrev det som att man drog av hårstrån hårt, aj. Jättekonstigt men jag kommer inte ihåg vad vi gjorde vilken dag onsdag till fredag, eller allså jag vet ju vad vi gjorde men inte vilken dag vi gjorde det på, haha.. Blandar ihop allt. På lördagen hade vi påsklunch hemma hos mig, brorsan kom och vi hade kul, hoppade stutsmatta och så, efter ett tag hämtade Emriks mamma oss och vi åkte hem dit åt påskmiddag ochs sen åkte vi till Tim där Max också var, (dom två och Emil har vi träffat mycket men kommer som sagt inte ihåg vilken dag vi gjorde vad, haha), och vi chillade där bara till typ tolv, sen åkte vi hem och åt godis och kollade på tv, sen gick vi och la oss. Söndagen började med att jag och Emrik åkte in till söder, köpte massor med naturgodis och ett 6-pack cola, vi satt oss i solen och myste. Härligt! Sen åkte vi hem till Tim där Max var, och chillade, kollade på tv och bara tog det lugnt. Efter en stund kom Emil och efter någon timme gick vi promenad till Tims pappa som bor i zinken, (hans mamma bor i medis så det blev en promenix), där mötte vi Wille och vi gick hem till Tim, spelade tv spel, jag och Emil lagade mat till alla, och sen gick alla tillbaka till medis på kvällen och jag och Emrik sov hos Emil, vi somnade typ halv fyra, dom låg och spelade NHL, dom brottades, sen började jag och Emrik härma varandra så vi garvade skit mycket, det var iallafall en rolig kväll. Sen när vi vaknade åkte jag och Emrik till bergshamra för att möta mamma, Stefan och lillsyrran för att äta. Efter vi ätit åkte vi hem till mamma och började fixa i ordning till kalaset, min lillasyster fyller nämligen 2 år. Så vi hjälpte till, åt lite godis, låg framför tvn och bara tog det lugnt, sen kom gästerna och vi åt tårta och vid fyra åkte älsklingen hem. Härligt att varit med honom så länge, nu blir det att köra hårt i skolan och plugga ordentligt nu sista månaderna i skolan. Men vi ska nog träffas i veckan någon dag, och sen i helgen. Wow, det blev ett långt inlägg, haha. Orkar inte skriva mer, men vi hörs senare. Och juste! Feeeeeeett trist att Roddan åkte ut ur Big Brother, visst han är ett litet svin men han var ändå underhållande.. Men aja, vi hörs senare!
Bild från en kväll när vi grillade på skinnisberget, tror jag det hette, på söder. Med Emil, Tim, Max, och Marcus. Det är Emrik, jag, Tim som står och Max som sitter på huk med trocaderon på bilden. :)